Autor |
Wiadomość |
tofik516 |
Wysłany: Sob 23:45, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
ZNAJDUJĄ SIĘ ONE W WARSZTACIE
PISZE CI TAM NP.:
CITROEN C4 - KLIKASZ W TO I PPOJAWIAJĄ CI SIĘ CZEŚCI JAKIE ZAKUPIŁEŚ I JAKIE POSIADASZ |
|
 |
wilku |
Wysłany: Czw 14:00, 23 Paź 2008 Temat postu: q |
|
a czy jak ja mam citroena c4 nie ztunigowaną reputacji 1401 dośw. 55,8 to moge na drivcie i jeszcze jak ja kupuje czesc to gdzie ją moge założyc gdzie ona sie znajduje? |
|
 |
Gość |
Wysłany: Pon 22:47, 18 Lut 2008 Temat postu: |
|
x1 czy x2,
to zalezy od poziomu samochodu
np. poziom samochodu 1 - czyli x1
poziom samochodu 3- czyli x3 |
|
 |
luklew |
Wysłany: Wto 20:33, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
Przetestowałem na driftcie.
Jak ktoś ma multi-konto to może potwierdzić.
REPx2 + V-MAX + KM
Z kolegą się założyłem o jedną przepustkę że jest x1 i przegrałem  |
|
 |
gosc |
Wysłany: Wto 10:55, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
Na przedmieściach
wystarczy miec wiecej niz Poziom wyścigu: >730
czyli REP + V-MAX + KM i minimalnie octawie |
|
 |
marek1993 |
Wysłany: Nie 13:22, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
jakie trzeba miec parametry "na przedmiesciach"??? |
|
 |
maslo11 |
Wysłany: Sob 11:38, 06 Sty 2007 Temat postu: |
|
niee raczej nie nieprobowLem ale to by bylo zqa proste |
|
 |
luklew |
Wysłany: Sob 11:32, 06 Sty 2007 Temat postu: |
|
A reputacja nie mnoży się razy 2 ? |
|
 |
luklew |
Wysłany: Śro 21:55, 03 Sty 2007 Temat postu: |
|
Dzięki masło. Teraz już wiem jak obliczać  |
|
 |
maslo11 |
Wysłany: Pon 20:33, 25 Gru 2006 Temat postu: |
|
Na Amatorski wystarczy
Reputacja: 209
Fura: Peugeot 206 Cabrio
Poziom samochodu: 1
K/M: 73.5
0-100: 18.1 sec
V-MAX: 156 km/h
Trakcja: 0 pkt
nawet mniej potzrebne jest : REP + V-MAX + KM = 400
w tym wypadku am wiecej
zamontowane ma: Wał - najdrozszy
1 unikalna czesc |
|
 |
luklew |
Wysłany: Nie 13:59, 24 Gru 2006 Temat postu: |
|
Powiem że:
Amatorski
0 tuningu - Honda Civic (1994) |
|
 |
TomekM9 |
Wysłany: Pon 18:16, 11 Gru 2006 Temat postu: Wykres części |
|
Czy mógł by ktoś podać najnowszy wykres części najlepiej trakcji
PROSZĘ |
|
 |